• +38978415058
  • +38978415058
  • Оваа е-адреса е заштитена од спамботови. Треба да ви е овозможено JavaScript за да ја видите.

10 здравствени придобивки од возење велосипед

Веројатно веќе знаете дека возењето велосипед е добро за вас - секоја вежба е подобра од тоа да не вежбате, нели? Но, дали знаевте дека возењето велосипед нуди цела низа дополнителни здравствени придобивки, покрај физичките поволности?

Еве 10 придобивки од возењето велосипед што ќе ве направат посреќни, поздрави и повеќе поттикнати да продолжите да возите.

 

  1. Зголемена моќ на мозокот
  • Истражувањата тврдат дека редовната физичка активност ја користи мозочната моќ и помага да се избегне Алцхајмеровата болест кај поставените лица.
  1. Побрзо закрепнување
  • Студија од 2018 година откри дека постарите пациенти со болка во коленото и остеоартритис, всушност, ја подобрувале нивната состојба кога велосипедизмот им бил воведен во рутина, докажувајќи дека како што старееме, потребно е време за вежбање - дури и само возење велосипед 30-60минути на ден - може да биде исклучително корисно.
  1. Подобрено здравје на срцето
  • Возењето велосипед е исто така одлично заради срцето. Студија од 2018 година во британскиот журнал за спортска медицина открива дека напорниот тренинг може да го намали високиот крвен притисок колку што можат и лекарските рецепти. Сè уште не ги отстранувајте вашите лекови, но размислете да додадете повеќе физички активности во вашиот дневен распоред,нормално со одобрение од вашиот лекар
  1. Посекси “Vibes”
  • Најдобра вест досега: Истражувањето спроведено на 600 мажи и жени нарачано од британската Фондација за срце открива дека велосипедистите се сметаат за 13% поинтелигентни и покул од другите луѓе.

  1. Слабеење
  • Не треба навистина да изненадува што слабеењето е една од најголемите придобивки од редовниот велосипедизам. Да, диетата е многу важна компонента за губење на тежината и губење на маснотии, но науката покажува дека и велосипедизмор е доста корисен во губење на килограмите.
  1. Намален ризик од канцер
  • Одржувањето здрава тежина, редовно вежбање и совесна диета помагаат да се намали ризикот од рак. Студија од 2015 година објавена во „Journal of the American Medical Association“ испитала скоро 14 000 мажи и заклучила дека оние со повисоко ниво на кондиција како што се приближувале кон средната возраст имале помал ризик од карцином на белите дробови и колоректалниот тракт.
  1. Повисоко самопочитување
  • Не е изненадување што вежбањето воопшто (и особено возењето велосипед) помага да се подобри вашата самодоверба. Следниот пат кога ќе направите совршено селфи на возење,  постигнете Страва КОМ или КОМ што сте го бркале или кога ќе завршите со навистина напорен тренинг, вашето тело ќе ослободи цел куп хормони  што ќе направат да се чувствувате како да сте може да го заземете светот.
  1. Подолг живот
  • Според едно истражување за возачи на Тур де Франс во 2011 година, велосипедизмот всушност ја зголемил долговечноста на тркачите. Во просек, поранешните професионалци доживеале 81,5 години во споредба со 73,5 години од општата популација: тоа е зголемување од 17 проценти!

(ПОВРЗАНА ПРИКАЗНА - Како да живееме подолго - и подобро - според науката. Една студија сугерираше дека дури и луѓе кои што патуваат до работа со велосипед, се проценува дека може да се добијат три до 14 месеци живот во споредба со користење на автомобил.)

  1.    9. Побавно стареење
  •      Истражувачите откриле дека велосипедистите кои тренираат со повисок интензитет може да имаат големи                   придобивки против стареење. Студијата од 2017 година покажа дека луѓето кои правеле тренинг со повисок                 интензитет имале зголемување на митохондријалниот капацитет. Падот на митохондриите може да доведе до               физички пад, така што колку подобро може да функционира вашата митохондрија, толку повеќе ќе бидете                   подмладени.
  1.    10.Помалку стрес
  •    Секој знае дека вежбањето може да помогне во намалување на стресот, но студија од 2018 година во Лансет со над еден милион учесници (!) Потврди дека возењето велосипед е една од врвните активности што го намалуваaт стресот. Велосипедистите уживаа за 21,6 проценти помалку лошо ментално здравје во споредба со оние кои не  возеа. Ова беше само второ по тимските спортови (22,3 проценти), и над другите активности во аеробик и теретана. Едноставно возење во групи, може да ви помогне да ги искористите социјалните придобивки од тимскиот  спорт и да го зголемите бројот на добри денови.

© 2021 Oxygen Cycling Club. All Rights Reserved. Powered by MOL